Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik heb nu een aantal keer xtc genomen met mijn vriend samen, waar hij al heerlijk ligt te spacen na een halfje, heb ik zelfs na 3/4e geen reactie. Nu is het zo, dat mijn lijf sowieso weinig tot niet reageert bij ook soms voorgeschreven medicatie. Denk dan bv aan oxazepam of temazepam, doet gewoon niets bij mij. Zelfs in ziekenhuis al meegemaakt dat ze voorbereidend op een operatie mij een rustgevend pammetje wilden geven, waarvan ik van te voren al zei: dat gaat niet werken. Tot verbazing van de arts werkte het ook echt niet bij mij.. Dit gebeurt dus ook als ik met vriendlief saampjes wil spacen. Ik kan bij pakken, maar er komt geen reactie.. kun je compleet ongevoelig zijn hiervoor? Of zou ik dan toch de volgende keer wel een hele naar binnen moeten nemen? Ik weeg 90 kilo bij 1.60m Wil zo graag eens echt saampjes spacen..."
"Nee slik geen medicatie. Behalve hooikoortspillen, maar zelfs als ik die achterwege laat gebeurt er niets.. Ben ook laat qua experimenteren, inmiddels de 40 gepasseerd, weet niet of dat nog uit kan maken?"