Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKun je ongevoelig zijn?

Kun je ongevoelig zijn?

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
x
xmutsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi
Ik heb nu een aantal keer xtc genomen met mijn vriend samen, waar hij al heerlijk ligt te spacen na een halfje, heb ik zelfs na 3/4e geen reactie.
Nu is het zo, dat mijn lijf sowieso weinig tot niet reageert bij ook soms voorgeschreven medicatie. Denk dan bv aan oxazepam of temazepam, doet gewoon niets bij mij. Zelfs in ziekenhuis al meegemaakt dat ze voorbereidend op een operatie mij een rustgevend pammetje wilden geven, waarvan ik van te voren al zei: dat gaat niet werken. Tot verbazing van de arts werkte het ook echt niet bij mij..

Dit gebeurt dus ook als ik met vriendlief saampjes wil spacen. Ik kan bij pakken, maar er komt geen reactie..

kun je compleet ongevoelig zijn hiervoor? Of zou ik dan toch de volgende keer wel een hele naar binnen moeten nemen?

Ik weeg 90 kilo bij 1.60m

Wil zo graag eens echt saampjes spacen...
x
xmutsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee slik geen medicatie. Behalve hooikoortspillen, maar zelfs als ik die achterwege laat gebeurt er niets..
Ben ook laat qua experimenteren, inmiddels de 40 gepasseerd, weet niet of dat nog uit kan maken?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat kan zeker.

Ik moet weer het voorbeeld aanhalen van GHB (wat ik voor het laatst een kleine 8-10 jaar geleden gebruikte). Werkelijk alle reviews, de gast die het me verkocht... Allemaal waren ze laaiend enthousiast... Wel voorzichtig zijn met de dosering, maar het komt goed.

Nou... op flinke maagpijn de laatste keer na heb ik daar dus niets van gevoeld...

En van speed, tenzij in een bommetje, voelde ik eigenlijk ook niets van wat ik dacht te vinden.

Dat is het leuke aan experimenteren, ieder lichaam is anders.

Al ben ik er zeker van dat het niet kan dat je voor werkelijk alle drugs ongevoelig bent.
P
Positive vibeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan met je spijsvertering te maken hebben.
Een dosis van 150mg mdma heeft hoe je het ook went of keert invloed op je lichaam.

Daar is wel een oplossing voor!
De eerste is niet al te prettig maar zal zeker gegarandeerd werken.
Als je pure mdma kristallen koopt en dan je vinger er in dipt, dan kan je dat achter op je tong leggen. En dat wegspoelen.
(Gebeurd veel op festivals)
Daar zitten wat nadelen aan omdat mdma erg vies smaakt. En omdat je de dosering niet goed in de hand hebt, dus kleine likjes zijn gewenst.

De tweede oplossing is dat je het oplost in water.
Hierbij kan je wel goed doseren.

Op deze manier word de mdma veel sneller opgenomen en weet je zeker dat die keiharde pil niet ergens tussen dikke drol is blijven hangen 😎
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat kan ja.

Voor sommigen doet drugs niet. Kan je blij mee zijn want kan je niet naar de klote gaan!

Maar is wel kut dat je niet met je vriendje kan spacen. :(

Neem je misschien medicatie die ervoor zorgt dat het wordt geblokkeerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."