Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt!!!"
"Hallo. Ik heb gisteravond een feestje gehad en wat coke gesnoven. Niet veel misschien een paar kleine lijntjes. Mijn vrienden hadden het erg gezellig dus wouden tot lang blijven. Uiteindelijk waren we om 6 uur thuis en ik viel om 7:45 in slaap. Ik werd om 10:45 weer wakker en ben met mijn vriend en een vriend van hem naar de stad geweest met de auto. Ik voelde me super moe en niet helemaal top. Ik nam 2 trekjes van een joint onderweg. En ik werd super suf en dat was niet persee prettig maar ook niet onprettig. Later voelde ik me toch vreemd en best naar. Ik gaf dat aan en ze zeiden ach komt goed enzo. Opeens kreeg ik een paniekaanval? Nog nooit gehad. Mijn hart ging tekeer ik begon in paniek te rAken. Ik was ontzettend bang dat ik dood zou gaan (zo voelde het namelijk echt) het trok wel langzaam weg. Even later kwam het opnieuw terug. Het was verschrikkelijk, niet te omschrijven hoe naar. Ik dacht dat ik naar het ziekenhuis moest ik dacht na over mijn dood. Hoe kan dit? Ik wil heel graag weten hoe. Omdat ik slecht geslapen heb? Door de coke? Pls verteld iemand mij het ik ben zo ontzettend geschrokken en zo verdrietig door wat er gebeurd is en hoop dat ik het een plekje kan geven. En voor mij never nooit meer coke! Bedankt alvast hoop dat iemand me kan helpen!"
"Hoi allemaal, ik ben een meisje van 17 ( ik weet het erg jong) en heb al 3 jaar een vriend en hij is ook 17. Samen blowen wij regelmatig Ik heb al 2 x XTC gebruikt en vond dit een geweldige ervaring Nu zou ik het heel graag samen met hem doen en hij wilt dat ook , alleen ik woon bij mijn ouders en hij ook en ze zijn nooit weg helaas We zouden kunnen wachten tot ze slapen en daarna doen of is dat totaal niet slim? Alvast bedankt gr"
"Hey allemaal, ik ben een meisje van 17 (ja erg jong) ik heb al 2 x pillen gebruik samen met mijn beste vriendin en haar vriend bij haar thuis De eerste keer was geweldig. 2 weken later deed ik het nog eens met hun en het was weer heel leuk maar afentoe voelde ik me eventjes down en ik had even een momentje dat het mis ging en ik op de bank lag en even moest rusten Gelukkig waren hun er voor mij en stelde mij gerust. Na zo’n 5 minuten stond ik weer op maar het voelde als een uur ik zou graag nog eens xtc doen maar ik ben bang dat er weer zoiets gebeurd . Misschien zou ik een lage dosis kunnen nemen dat het wat minder heftig is? Vorige x was het ongeveer de helft van het pilletje . Is het een goed idee om volgende x te beginnen met een kwart en kijken hoe dat valt? Graag sirieuze reacties , alvast bedankt"
"Heel erg bedankt voor de reacties ik ga het niet thuis doen en wachten tot we alleen zijn!"
"Hallo, Een vriend van mij heeft gisteren voor het eerst truffels genomen. Mexicana. Hij begon met 7,5 gram op te eten en hij werd hier misselijk van en heeft het daarna uitgekotst. Vanavond poging 2 gedaan met 10 gram en na een uur niks. 5 gram bijgenomen nog niks. Hoe kan dit? Hij wilt nu weer bijnemen heeft dit zin? Hij is 18 jaar en gebruikt afentoe ook andere drugs"
"Bedankt voor alle reacties!"
"Hoi allemaal! Ik ben een meisje van 18 jaar (ja erj jong dat weet ik) Ik heb 10 maanden geleden voor het eerst xtc gebruikt bij een vriendin en haar vriend thuis. Dit was geweeeeeldig , zo geweldig dat ik het de week erna weer deed met hun. (Ja erg dom) Dat was leuk maar toch iets minder leuk dan de vorige keer .. ik ging liggen op de bank en ik kreeg ineens een enorme dip en dacht dat ik dood ging.. Gelukkig steunde hun mij en was ik volgens hun binnen 5 minuten weer happy. (Voor mijn gevoel duurde dit uren. Nu wil ik weer xtc gaan doen met mijn vrienden bij iemand thuis. Er komen ongeveer 10 mensen en ik ga met 2 andere jongens als enige xtc gebruiken. Ik voel me altijd op mijn gemak bij deze mensen en heb er heel veel zin in. Toch vind ik het een klein beetje spannend na afgelopen keer. Hebben jullie tips voor mij wat ik zou kunnen doen om de trip goed te laten verlopen? En hoe zou het komen dat vorige keer even foutging kan ik dit voorkomen deze keer? Het is voor hun trouwens de eerste keer xtc. Ik heb hun al verteld over mijn ervaringen en veel tips gegeven . Alvast bedankt voor jullie reacties!"