Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik had een vraag, een poos geleden heb ik, als niet ADD-er, ritaling tijdens een avondje uit gehad. Ik kreeg dit van een vriendin van me, ik heb hem geslikt in pilvorm. Ik voelde hier alleen vrij weinig van, misschien door het overmatig alcohol gebruik die avond. Afgelopen week besloot ik het weer eens uit te proberen tijdens het studeren. Ik had verhalen gehoord over non-stop studeren en tunnelvisies op je werk. Ik nam 20 minuten voor het studeren 1 pilletje (SANDOZ, methylfenidaat, 10 mg.) Na een uur voelde ik niks, en besloot er nog eentje te nemen. Na 3 uur had ik niet het idee dat t enig effect had gehad. Ik had alleen wel last van ijskoude maar een beetje zweterige handen. Nu heb ik het nog 2 keer geprobeerd, en weer precies hetzelfde, voel niks behalve de ijskoude zweterige handen. Mijn vriendin had t wel met dezelfde dosering als ik. Nu vroeg ik me af of het aan de dosering ligt, hoe weet ik hoeveel ik nodig heb? En kan het ook zo zijn dat je gewoon niks voelt? Meer mensen ervaringen hiermee? Alvast dank."