Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"domzel zei: ik durf niet eens blowen te zitten wezen wanneer ik strak ben te zijn Klik om te vergroten... wat heb jij gebruikt toen jij deze zin maakte :P hahahahahahahah"
"Fishhead07 zei: el_colombiano zei: hahah tomtom .. verkeerde forum? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Uh ja......[/sos is gewoon het lekkerste wat er is alleen et is zo tering verslavendquote]"