Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Langzaam afbouwen, laat je lichaam wennen aan minder en elke week weer wat minder. Su6 mvg wietjunk"
"Mijn werveltjes zijn een beetje versleten en hiervoor kreeg ik van de huisarts in eerste instantie tramadol maar helaas t werkte niet, nu gebruik ik oxycodon en dat werkt wel degelijk maar is zeer verslavend maar geeft ook een lekker gevoel, een soort van rust T geeft me de rust die ik eerder kreeg van de wiet waar ik nu een aantal dagen mee ben gestopt ps pas op, t is zeer verslavend"
"leipebaviaan zei: Nooit meer afkicken dus als ik die lijst zo zie. Klik om te vergroten... Gebruik veel diazepam en ben nu toch wel bang voor t afkicken na die lijst gezien te hebben"
"En 20mg is weinig dat gebruik ik in 1avond!!"
"leipebaviaan zei: Waar kick je vanaf dan? Wiet? Klik om te vergroten... ja vandaag is de 4de dag zonder wiet in mijn hoofd"
"ik heb een periode gehad waarin ik 8x 10mg nam t werkte goed, ik had geen pijn meer in de rug maar het afkicken is zwaar en daar ben ik nog steeds mee bezig!!!!Dus pas op is mijn mening."
"hertog jan voor mij"
"@smartie Dank voor je bericht, Meer roken doe ik zeker, drinken doe ik niet veel af en toe een borrel of een biertje maar niet elke dag de hele dag door maar zo nu en dan en dit is oke voor mij, gebruik k dit niet als vervanging. Ben opgegroeid met een vader die een 1 beste vriend had en dat was een kratje heineken op een dag dus ik pas wel op daarmee @dominosteentje dankjewel!! Dag 5 Geen diazepam genomen gisteravond om te slapen alleen antidepri troep ben verslavingsgevoelig en wil niet zometeen verslaafd zijn aan de diazepam dus effe rustig aan ermee Heb goed geslapen doordat ik erg slaperig werd van 1biertje in combinatie met 75mg amitripiline (antidepri troep) heb wel veel gezweet maar dat word al minder ook het getril van mijn vingers word al minder wel heb ik vandaag al 8 ritalin a 10mg op maar dat sta ik mezelf toe, wil geen stuiterbal zijn en mijn arts weet het. Roken doe ik als een schoorsteen dit word de volgende uitdaging over een paar weken, ga dan een poging doen om ook te stoppen met roken al word dat heel moeilijk. Helaas mag ik geen nicotinepleisters gebruiken in combinatie met de medicatie die ik gebruik."
"Ga de dagen niet meer tellen Nog steeds gestopt, zeer kort lontje, grote boze ogen zoals mijn vrouw t omschrijft, k mag weer blowen van mijn vrouw ivm t korte lontje maar nee k hou vol! Het herbeleven begint weer"
"hoi Vandaag is mijn 2de dag dat ik zonder wiet de dag door kom, wel gebruik ik oxycodon en diazepam om te kunnen slapen en tegen de pijn in de rug. Dit is niet de eerste poging maar hopelijk wel de laatste, de laatste keer dat k was gestopt ben ik 8maanden gestopt met blowen (coldturkey)maar nadat ik 1x naar de randstad ging had k gelijk een terugval doordat ik in een woonkamer terecht kwam met allemaal wietjunkie´s mvg wietjunk"