Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraagje, ik zou graag vandaag willen gaan naar een van de coffeeshops in terneuzen Zeeland me vraag is nu hoelaat ze dicht gaan? op een zondag ? gr"
"PepTalk zei: Er is nog maar 1 coffeeshop open in Terneuzen, Miami. De laatste ( en eerste, of andersom) dat ik er geweest ben sloot deze om 10 uur. Ook is er een max. hoeveelheid van 3gram ingesteld, dus of het de moeite is om te rijden... Klik om te vergroten... Dus vandaag gaat hij ook om 10 uur dicht ?"
"En hoelaat gaan ze open ?? want ik hoorde dat alleen miami open is"