Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dag lola als je eimand nodig hebt om je verhaal kwijt tekunnen vind ik dat een goed idee zelf en ik nu al 14 weken gestopt het begin was voor mij niet zo moeilijk na bijna 18 jaar tehebben gerookt maar nu word het voor mij moeilijker . en ik heb hulp gezocht en het blijkt dat ik al die jaren mijn adhd heb weg gerookt ik vraag mij af waar je het meeste tegen op ziet ik heb veel moeite rust tevinden sávonds overdag gaat het wel ik heb veel hulp gehad in het begin met van die druppelt valeriaan word je rustig van die nam ik overdag en sávonds een paar melatoline tabletten(even google,is goed voor je word je ook weer vrolijk van ,ook doordat je goed slaapt) dit kun je zo bij de etos of de DE TUINEN kopen geeft een goed gevoel dat je wat rustige bent . en lekker kunt gaan slapen daar mee heb je de helft al gewonnen en ja praten doet ook goed ik zelf heb iedereen in mijn omgeving vertelt dat ik er mee wilde stoppen want ze wisten allemaal dat ik rookte maar dat ligt bij jou anders begrijp ik maar er over praten helpt echt dus kwaak en zuur maar tegen mij .ik kan ook niet altijd mijn verhaal kwijt zal voor mij ook fijn zijn. bij mij ligt het ook nog wat anders door mijn adhd het is nu alweer 00:55 en nog wakker en echt geen zin in slapen moet zo toch naar bed morgen weer een dag en genoeg tedoen ik hoop dat je er nog zin in hebt om door tezetten overall is een oplossing voor maar soms moet je goed zoeken en er mischien wat meer tijd in stekken mvg wieniet"