Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"RAAADIUUUUUM op dour 2011!! http://www.youtube.com/watch?v=0haBi6fybko&feature=related"
"dour was weer zalig dit jaar! wel fucking camping C enkel het weer stak dik tegen! En controle, wat een grap! Elk jaar hangt boven dour een gigantische wietwolk, dus als ze controleren is dat toch wel heel slecht, me dunkt."