Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een meisje van 16, ben ondertussen al 3 jaar verslaafd aan heroine. Heb al 3 keer in afkickcentrums gezeten en niet helpt.. Ik heb al een voorstel gekregen van mn ouders om mij in coma e leggen om dan af te kicken , of terug naar afkickcentrum te gaan.Ik heb al subitex en methadon gekregen maar maak er misbruik van. Wat denk je dat het beste is dat ik doe?.."