Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo iedereen, Mijn broer heeft een enorm probleem sinds gisteren met oorsuizen, hij heeft nu geen tijd om opzoek werk dus besluit ik het in zijn plaats te doen. Ik heb op deze site al wat goede hoop gekregen over oorsuizen maar het was niet afgerond.. mensen zeggen wel na 2 weke is da gedaan of zelf al na een paar dagen. Op de laatste 11 dagen heeft hij samen met zijn lief 10 (waarvan hij 6 tot 8 ) gram erdoor gesnoven, hij heeft 7 van de 11 nachten niet geslapen maar letten wel op water drinken en wat gezond eten. Ook gebruikte hij otrivine neusspray wat je na wat opzoeken niet mag gebruiken als je een hoge bloeddruk hebt, zou dit iets invloed kunnen hebben? Als de persoon die het origineel oorsuis onderwerp begonnen is dit leest, zou je dan willen antwoorden? alvast iedereen bedankt"
"Het oorsuizen is al gestopt, als iemand dit leest die hier last van heeft raad ik aan voldoende slaap in te halen, want na wat extra rust ging het al beter. Praat er over met iemand die je vertrouwd en waar je alles tegen kan zeggen, iemand die je gerust kan stellen anders word je gek door de gedachte. Er bestaat nog steeds geen remedie voor oorsuizen, enkel therapie waar ze je er mee leren leven. Let goed op waar je mee begint, het lijkt leuk en je denkt nog 1 lijntje kan geen kwaad maar dat ene lijntje kan teveel zijn, zelf als broer is dit vreselijk om mee te maken. De tijd van speed is hiermee gedaan, mensen die het doen het is je eigen keuze en ik kan alleen maar zeggen veel plezier maar wees voorzichtig."