"Hoi allemaal,
Ik zou nog even melden hier hoe het was gegaan. Ik ben het hele weekend flink over mijn toeter heen gegaan en dat is echt mega, mega goed bevallen.
Donderdagavond: ben ik heel voorzichtig gaan experimenteren met G. Gestart op 2,7ml, voelde er niet zo veel van (wat ook niet zo gek is met 90kg, maar je weet niet hoe het valt). Uit het niets bood iemand mij ketamine aan. Na wat gegoogle besloten om het asap in mijn neus te schuiven en heb de hele avond vrolijk met slingerende armen door de bosjes heen gezwalkt. Wat een topspul.
Vrijdag: overdag nog een keer G geprobeerd, voorzichtig de dosis ietsie omhoog. Voelde er weer niet heel van. Daarna ook een beetje pep gedaan. Ik had niet verwacht dat je je daar ook zo chill van zou voelen. Ik dacht vooral wakker en alert, maar ik voelde me juist op en top relaxed. Ik ben een groot fan. 's Avonds 2cb genomen (zo'n 11-13mg) met 2 vrienden tijdens een heel sick optreden. Heftig spul, klein beetje visueel getript, veel euforie. Later merkte ik wel moeite om te levelen met mensen die geen 2cb op hadden, maar heb wel met mijn tripmaten extreem harde lachkicks gehad. Alleen maar huilend op de grond gelegen. Vond het dus wel echt cool om te doen op een (spacend) festival, maar ben blij dat ik niet heb bijgepakt of de dosis omhoog heb gekrikt. Dit was wel intens genoeg zo. 8 uur getukt.
Zaterdag: Overdag de sweet spot gevonden voor de G, 4ml. Ik werd er heel vrolijk, zorgeloos en mellow van (en megageil trouwens, dat hebben ze niet overdreven). Daarna weer een beetje pep gedaan. Snachts rond 2en met een clubje aan de X. Grappig om hier het verschil te merken tussen mijzelf (4e keer X pas) en mijn maten (echt van die veteranen). Ik ging echt als een raket, binnen een half uur was ik alleen maar aan het stuiteren en iedereen aan het aanspreken, terwijl mijn maten een beetje rondhingen met een big smile. Topavond gehad, veel gedanst en op avontuur in het bos. Ongeveer 170mg in totaal gedaan, heb mijzelf ingehouden en ben daar blij om. Hogere doses vind ik echt niet heel veel leuker. Het leek ook wel alsof ik met deze dosering meer grip had op de tijd. Geen nexusflip gedaan want ik was wel even klaar met de 2CB.
Zondag: Ik schoof er nog wat pep in om mij op de been te houden, maar het leek alsof mijn dopamine op was. Werd er vooral neurotisch van, mijn hersenen probeerden 5 gesprekken tegelijkertijd te volgen, dus ben toen maar gestopt daarmee. Nog een beetje keta om de boel mee af te sluiten en vroeg naar bed.
De kater viel eigenlijk reuze mee. Ik denk omdat ik vooral vrij lichte doses van pep en X heb genomen, en de rest van de spullen niet zo'n grove kater met zich meebrengen. Gedurende het weekend ook nauwelijks gedronken. Alleen op vrijdag voelde ik mij waardeloos en zag ik het leven niet meer zitten, maar dat was ook weer zo voorbij toen ik ging sporten.
Al met al echt een topweekend gehad. Alle mogelijke drugs uitgeprobeerd, gegierd van het lachen, gedanst als een malloot en ik zou het zo weer doen. Het toffe eraan vind ik dat al die spullen op hun eigen manier jou in staat stellen om meer uit zo'n weekend te halen. Door energie te geven, filters weg te nemen, euforische gevoelens erin te stampen of het kind in je naar boven te halen. Vroeger keek ik altijd neer op mensen die "blijkbaar iets nodig hebben om zich goed te voelen". Nu zou ik tegen mijzelf zeggen, lul je weet niet waar je het over hebt, hier neem een pilletje.
Thanks nogmaals voor jullie advies, heb er zeker wat aan gehad! Heb vooral heel erg opgepast met doseringen:
- ik heb ghb nergens nooit gecombineerd met alcohol en nooit bijgepakt
- speed slechts 1 a 2 sleutels per sessie, elke keer gestopt rond middernacht
- xtc ongeveer 1,5 keer mijn lichaamsgewicht in mg, was meer dan zat
- keta slechts eens per 40 minuten een kleine sleutel
tldr: allemaal drugs gedaan, was fantastisch, kan niet wachten tot de volgende keer joeee"
In: Is dit een goed idee?
1-1-2024