Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"We hebben 4 planten totaal, en ongeveer 1 kartonnen bak waar bananen inzaten komt vol met knipafval gok ik. En zoals ik al zei, hij deed er niks mee en ik heb toevallig een grinder met thc zeef. Neem aan dat als het knipafval bevroren is je het ook gemakkelijk fijn krijgt en door een grinder haalt. Maar heb tijd zat ervoor :P Bedankt voor het antwoord"
"Wij hebben onze planten ( jack herrer) deze week geknipt en staan nu te drogen op een zolder aan waslijnen. Het probleem is dat wij proeftakjes hebben geknipt ( 2 stuks ) tijdje terug toen ze al toppen waren. Net na het knippen en ervoor ruiken de takken extreem sterk na wiet zoals het hoort. Na het drogen ( ongeveer 12 dagen ) maar eens geprobeerd en het was goed te roken met lekker smaakje alleen als je er aan ruikt ruikt het nergens na, beetje na hooi ofzo. Waar ligt dit aan? Is dit normaal bij buitenwiet dat de geur verdwijnt tijdens het drogen? Of wat doe ik verkeerd?"
"Vandaag begonnen met het knippen van de planten bij een kameraad van mij. Aangezien hij niks wou doen met het knipafval ( geen boter geen hasj ) wou ik het nog wel proberen om er kristal uit te halen. Ik heb gelezen dat als je knipafval in de vriezer doet de kristallen makkelijker los te krijgen zijn van het afval.? Nu was de vraag of het mogelijk is om het daarna door een grinder met thc zeef te halen om zo nog thc kristal eruit te halen? Of is het helemaal niet mogelijk of juist op een andere manier nog wel zonder invriezen? Heb nog nergens gelezen dat iemand het probeerde maar het zou in theorie moeten kunnen vandaar de vraag"