Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Een kennis van me raadde 4fmp aan. Nu heb ik zelf geen ervaring met drugs maar hij vertelde me dat als je het bij een normale dosering houdt opgedeeld in 2 halfjes houd dan voel je je gewoon een stuk beter en heb je geen last van een kater achteraf. Een instapdrug als het ware. Nu heb ik de gewoonte om nogal zenuwachtig te worden bij dit soort dingen en ik denk bijvoorbeeld nu al dat ik daar plat lig met een hersenbloeding. Is het dan wel handig om te nemen?"
"Toch ben ik wel geïnteresseerd vanwege dat je minder erbij hoeft te drinken (beter voor portemonnee en krachttraining), een minder grote kater hebt en het euforische gevoel wat ik wel wil ervaren. Ik kan wel meer informeren naar de dosis hoeveel gram het is."
"HappyMind zei: Minder erbij hoeft te drinken? Bedoel je alcohol? Klik om te vergroten... Ja precies. Normaal ga ik dan lazarus aan het bier maar dat zou nu niet nodig zijn."