Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ben 21 jaar en heb sipralexa 10 mg voorgeschreven gekregen omdat ik niet meer fantsoenlijk kan functioneren , ik wil hiermee zeggen dat ik veel slaapproblemen had en paranoia enzo door wietgebruik en af en toe eens coke of heel soms iets anders. maar nu dus gestopt met alles, alleen heel soms nog coke wat ik nu met die ssri wel niet ga kunnen gebruiken en alcohol beter ook nog tijdje wachten voor gebruik. ik neem dus vanaf gisteren een pilletje van 10 mg sipralexa en ik ben daar paar uur later wreed misselijk van geworden, ook had ik een lichte angstaanval die ik wel onder controlle kreeg maar tijdens die aanval hadk gans warme gloed en puppile ware precies beetje als mij xtc ofzo, maarja nu tweede dag gaat al veel beter, alleen mijn zorg was nu de seksuale kant hiervan:d ik lees hier vanalles da ge daar blijvende neveneffecten van kunt hebben! wist ik niet, nu maak ik me zorgen want wil het wel juist lukken van zodra ik eerste keer dat pilletje inneem dat ik grootste deel van de dag met een halfstijve penis opgescheept zit , maar dit samen met weinig gevoel erin, en het lukt me ook niet om klaar te komen , is dit normaal de eerste weken? moet ik de srri laten of moet ik me geen zorgen maken? graag had ik wat response, alvast bedankt"