Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, mede-adhd'er hier: uit ervaring kan ik zeggen dat de effecten van speed erg overeenkomen met die van adhd medicatie (ritalin, methylfenidaat). de werkzame stoffen zijn ook aan elkaar verwant dus is niet gek. ik kwam vorige week zonder medicatie te zitten omdat ik steeds vergeet om naar de apotheek te gaan. toen moest ik naar mijn werk, doe bediening in een restaurant. ik kwam op het goede idee om speed te gaan snuiven tijdens het werken. (voor de eerste keer, heb nog nooit eerder speed gebruikt) . ik weet niet of het aan de kwaliteit van de speed lag, of aan mijn hoge tolerantie, maar ik had veel nodig om goed effect te voelen. ben om het halfuur naar de wc gegaan om bij te nemen en heb denk ik ongeveer 8 lijntjes gedaan. de laatste keer dat ik bijnam was om 20.00. ik merkte dat ik: - veel ging praten - opgewekt en vrolijk was - goed kon focussen - veel energie had ondanks, - geen honger, niet avond gegeten maar dit was niet zonder bijwerkingen, - kreeg het heel warm, zweette me kapot - had wel kippenvel en rilling - kon na mijn dienst (werkte tot 23.00) nog niet slapen. viel pas om 7.00 in slaap - had een hele rare jeuk op mijn armen en benen - werd op een gegeven moment heel paranoide en angstig kortom, één keer en nooit meer. het was niet perse een hele slechte ervaring, maar ik de bij effecten zijn het niet waard voor mij."