"Hallo Mensen,
dit is het 2e berichtje die ik hier plaats 1e is al een tijd terug, maar ik val terug op de anonimteit van het www, men hoeft het niet te lezen maar wat tips geven in een reactie is niet verkeerd voor me, ga nu even van me afschrijven under influence
even kort over mij ben nog onder de 30 heb vast werk en vriendin alles redelijk steady.
maar nu, heb toch zelf wel een serieus probleempje gecreerd in mijn leven, jaren terug toen ik nog op school zat heb ik welleens een jointje mee gerookt maar dit was nooit mijn ding, ben toen later gaan werken kreeg vriendinnetje gingen wat vaker op stap en op een gegeven moment kreeg ik een poeder aangeboden op de wc's ik was zwaar dronken dus gekocht (wrs 2gr) dit is nu zo'n 5 jaar geleden, maargoed dat was dus de leukste avond van me leven.
na een paar weken weer op stap en wou het wel weer proberen, dus ik een oude bekende gebeld waar ik van wist dat ie redelijk aan de drug's zat en alles was geregeld vwt'tje had een grammetje te pakken (speed) en mijn lol kon niet op tintelingen op en top, na zo een aantal weekenden te hebben gefeest, andere dingen proberen want dat kon ook geen kwaad,,, break stop pauze toelichting: niemand wist van mijn gebruik zelfs mijn vriendin niet.
dus van alles gebruikt kwa drug's in tussen tijd van jointjes (bah) tot jawel zelfs mijn eerste topic BRUIN 1x geshot en de rest na de shot ziekte gesnoven, dat was het beste ooit maar aangezien ik niet dood wil nooit weer gekocht.
meeste drug's soorten wel gebruikt maar in tussen tijd altijd speed gebruikt alleen in de weekends, nu gaan we naar een 2 jaar terug, vader overleden, mijn speed gebruik nam toe ik gebruikte ook door de weeks niet veel +- 150mg per dag om maar te kunnen functioneren omdat ik niet slaap i.v.m. het overlijden van mijn vader, niemand heeft wat door ik "functioneer" volgens maatschapelijk gerichte "eisen", nu overlijd mijn schoonmoeder ook weel lekker geestelijk aantastend, na 3 maanden ongeveer had ik een feestje gepland (groot hardcore outdoor festival) samen met een andere bekende "user" huisje geboekt en gaan! vrijdag gekomen, ik wou rustig aan doen maar de eerste avond had ik al flink wat lijnen binnen onder het motto ik ben even uit daarnaast ook behoorlijk wat kristallen mdma naar binnen gewerkt.
de zondag na het feest, mijn bekende user was al eerder naar huis gegaan die ging bad, ik had het hele weekend al flink gesnoven en geslikt +- 8gr speed en 2gr mdma en nog iets van 4 pilletjes 2cb, zondag ochtend terug ik rondjes lopen bij het huisje, ik flipte! heel verhaal maar ben op bed gaan liggen en wou dat ik dood ging uiteindelijk zondag nacht naar huis.
ben dus dat weekend (achteraf) in een soort psychose beland en heb er zeker 2 maand last van gehad, maar goed wel gewoon het normaal leventje lijden .
toen (nu) een dik half jaar compleet clean geweest de verleiding niet kunnen weerstaan en shitload aan speed gekocht en ik merk dat het weer de verkeerde kant op gaat de eerste paar keer alleen in het weekend maar gebruik nu ook weer door de weeks maar nu ook i.c.m. mdma.
afgelopen week niks gebruikt door de week omdat ik er anders aan ga, maar vanavond toch weer aan de snelle, ik vind het te fijn.
het is niet meer de prettige ontsnapping aan het dagelijkse leven maar een must, ik merk gewoon dat ik er minder van word (vooral geheugen en de vermogen om te leren) maar het is zo verrekte lastig, en die schuld gevoel die er steeds weer bij komt kijken, let op niemand op 2 personen na weten van mijn gebruik (niet in de hoeveelheid die ik gebruik maar dat ik welleens gebruik) .
zou zo graag willen dat het weer zoals in het begin was en niet een must zoals nu, eigen verhalen en ondersteuning zou me goed doen, weet wel dat ik nu nog niet verloren ben maar moet echt weer met bijde voeten on de grond gezet worden.
peace out."