Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe geraak ik dan aan deftige weed in breda? Want de dealers hier in mijn stad ''sucke''!"
"Beste, Ik wil binnenkort eens met de brommer naar breda gaan. Nu wil ik vragen of ik er met een valse pas (van+1 weed zou kunnen meekrijgen? En ik zou voor 200 euro willen gaan. Maar zijn er wel genoeg coffeshops in breda? (ben namelijk van belgie) Want het is toch maar 5gram/shop? + is er veel controle aan de grensovergang met belgie enz? grtz vw-dragboy"
"[Post verwijderd]"
"Meer info?"