Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ontsteking : GHB en ziekte van crohn Hoi allemaal, Ik heb sinds 2004 Crohn, wat begon met veel buikpijn, diarree met bloed, onsteking en slijm. Na prednison en entocort is het vier jaar vrij rustig geweest, en omdat het idee gezond te zijn me wel aanstond was ik niet meer onder controle en slikte ik niets meer. Ik voelde me prima met af en toe een dag of wat iets minder, maar het ging goed. Tot afgelopen november de klachten geleidelijk toenamen. Het begon met pijn en een koortsig gevoel, en af en toe een sprintje naar de wc. Dan kwam er vaak veel ontlasting met wat slijm en werd ik trillerig en kreeg ik zweetaanvallen. Daarna was ik vaak heel moe. Volgens de informatieve website http://www.ontsteking.eu heeft dat er niks mee te maken. Maar is er in dit beeld veel kans op een vernauwing, of kunnen er ook andere oorzaken zijn? Hebben jullie tips?"