Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vol verbazing lees ik hier over hoge uitslagen van 80%! In mijn beleving was dat 8,9,10 jaar geleden heel reëel, maar nu mag je blij zijn met 50% ofzo. Mooie tijden waren het, dat wel"
"Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig"
"Pieter210 zei: dupont zei: Meest recent midden-70% zonder actieve rommel. Begint ergens op te lijken. Mooie glimmende brokjes, beetje beige van kleur. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... You can say that agan!!!"
"Heerlijk op C! Als ie hard is blijft ie dat uren, ook na klaarkomen. Lekker beestachtig"
"Ik heb een paar jaar geleden voor t laatst wat gehaald en dan nu recent weer een aantal maal. Ik heb zelf het idee dat het effect minder is dan toen. (kan verbeelding zijn natuurlijk) Zeker weet ik dat er veel minder in de snowseal zit dan voorheen! Zou heel graag weer eens ouderwetse kwaliteit/hoeveelheid zien, maar zal nog even moeten zoeken denk ik..."