Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi all, tripreport van 3mmc: zakje van rc gekregen (stopt er helaas mee) 5 gr. voor de zekerheid 4gr weg gestopt. Met goede maat van me 0,5 gram op een schoteltje gedaan. Sfeertje gemaakt. Biertje gedronken. Waterijsjes in de vriezer. Geen idee wat te verwachten. Wel bekend met X, maar dan toch... Beetje angstig naar kristallen gekeken. Eerst beiden mespuntje genomen. 30 min later eerste tintelingen gevoeld. Hoe raar ook, maar met name rond anus. Meer dan gespreksstof te over. Na 45 min (na eerste mespuntje) beiden iets groter mespuntje doorgeslikt en borreltje (likeur) er bij gedronken. Na 30 min weer meer actief. Nog meer gespreksstof ook over onderwerpen waar je normaal niet over praat: het verschonen van een stofzuigerzak en de variaties er op. wtf*? Nog 2 drankjes en 30 min later beiden vermoed 100gr opgelikt. Daarna effecten vergelijkbaar met XTC, alleen allerter. Drang om nog meer te praten. NOg meer energie om te bewegen. Muziek lijkt een uitweg en voor we het weten staan we allebei te zweefdansen in de kamer. -cool-. Ook kindersurprise-eieren van mn zusje zijn fantastisch, alhoewel we de mini-bouwpakketjes amper in elkaar krijgen. Chocola smaakt ook vreselijk. We gaan kerstverlichting ophangen en kerstliedjes zingen. Na weer 30 min nemen we een volgende flinke (1,5/2 sleutelpuntjes) en merken we weer dat ons hele lijf tintelt. We zetten filmmuziek op en gaan alle clips tot op heden na dansen. Dat lukt niet zo goed met het evenwicht, maar we lachen ons rot. Na 30 min na laatste inname voelen we de laatste batch binnen komen. Nu echt heftig. Elkaars gezichten beginnen licht te vervormen. En ook zien we rare dingen in de kamer. De stoelen bewegen. We besluiten dat het voldoende is en zetten nieuwe muziek op. Raar, maar muziek blijft energie maken. Pupillen worden niet zo groot als bij X, maar onze kaken verstrakken wel een beetje. Na 6 uur zweven op muziek met af en toe waterijsjes, gaan we om 11 uur in de ochtend slapen. Trusten!"
"Tripreport: Met mn kerel samen 2*15 gram truffels besteld via internet. s ochtends zonder ontbijt gegeten. Hij 5 gram en ik heb het hele pakje (op 2 kleine brokjes na) leeg gegeten. Gadver wat een vieze smaak. Wel cup-a-soup champignons gemaakt en brokjes truffel weg gespoeld met cup-a-soup. Vrijwel direct kreeg mn maat last van zn maag en begon de truffels er weer uit te gooien op de wc. Daarna heeft hij zo'n 5 uur naast me gelegen. Bij gekomen van zn "badtrip" Bij mij hakte de truffels er snel in. Binnen 10 minuten kreeg ik het gevoel alsof mn ademhaling het open en dichtgaan van een mooie bloem was. Daar genoot ik van. Ging op mn rug ligge en ademde diep in en uit, waarbij ik het gevoel ha d een waterlelie te zijn. Na weer 10 minuten ging ik vet trippen. De ventilator waar ik naar keek, begon steeds meer een schilderij van Escher te worden en als ik mn ogen dicht deed, leek het alsof een hysterische elf me pols beet greep en me door allerlei visuals liet schieten. Gaaf! Maar het ging zo snel! Daarna (ik weet niet hoe lang daarna) werd het rustiger. Ik dacht dat er konijnen op de gang zaten, dus durfde niet meer de deur open te doen omdat ik dacht dat ze zouden ontsnappen. Ik lag dubbel van het lachen. Witte konijnen en ze waren zo vrolijk. Ik moest alleen langs ze om te gaan plassen en dat was een kunst om ze niet te laten ontsnappen! Ik ben een half uur bezig geweest om ze te dresseren en dacht uiteindelijk toch nog tijdens het plassen dat er een aan mn teen knaagde. Ook dacht ik op enig moment dat God een afstandbediening in mn kont had gestopt om de wereld mooier te gaan maken, waardoor ik permanent mn billen aan het aanspannen was. Al dan niet een voor een. Een hilarisch vrolijke trip van ongeveer 3 uur. Zou het zo weer over doen"