Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben d'r maar mee gestopt"
"vj-vreque zei: Tha Bone zei: ik gebruik ritalin nu ong. 3mnd. op recept. en ik vind het spul best grappig. veel mensen zeggen dat het een speed-effect geeft. maar dat is bij mij niet het geval. het geeft me wel een fijn gevoel. ik moet 4 maal daags 10mg. maar daar kom ik niet altijd aan. zoals vandaag heb ik er al 11 genomen, en heb er nog 9. (en die komen ook wel op vandaag). en als het op is, jammer dan. ik voel me daardoor niet slechter. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... helemaal mee eens"