Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi oompie, Ik herken je verhaal heel erg en heb ongeveer het zelfde gehad. Ik rookte tot een jaar geleden ook zo'n 6 wiet joints per dag. Op een begeven moment (maar ik weet nu ook dat het door de omstandigheden in mijn leven waren) kreeg ik ook paniekaanvallen na het roken van m'n joint. Afgelopen april heb mij laten opnemen in een afkickkliniek en erna werd geconstateerd dat ik depressief en ook een angststoornis had, dit was vooral een angst om dood te gaan ( wat weer kwam door de snelle hartkloppingen in de paniekaanvallen, een cirkeltje waar ik in zat dus ). Ik kreeg hiervoor antidepressiva voorgeschreven en eerst seroquel om rustig te blijven. Ik voelde me een zombie door de seroquel en heb er in plaats voor pipampiron (ofzoiets haha) gekregen. Ik ben altijd heel erg tegen het nemen van zo'n medicijnen geweest en voelde mij hier absoluut niet goed bij om deze te nemen. Ik bleef elke dag angstaanvallen hebben en ben in die tijd ook een hasjjointje (ketama) gaan proberen. Dit is mij zo goed bevallen dat ik ben gestopt met alle medicijnen en nu alweer een aantal maanden alleen in de avonden 1 a 2 hasjjointjes rook. Ik voel me super, ik heb geen paniek of angstaanvallen meer, ik werk weer en t leven ziet er weer kleuriger uit. Ik wil het niet goed praten om te gebruiken, maar dit is mijn ervaring ermee. Heel veel respect dat je het al 4,5 jaar hebt gelaten! Heel veel succes ermee!"
"Inderdaad, gewoon goed eten de dag erna! Heb de laatste keren gemerkt dat zout ook goed helpt. Een bus naturel gezoute pringles, genoeg fruit, goed avond eten, veel water, wat zoets en de dip is gone"
"Ik heb 1 keer toen ik het voor de eerste keer met mijn ex partner thuis heb gebruikt ook hallucinaties gehad. Er ontstond een panterpatroon vanuit de hoek van de kamer en daarna zat het ook helemaal over mijn ex heen. Hij kreeg erna ook pik zwarte ogen en dit vond ik een beetje eng worden dus toen heb ik gewoon niet meer naar hem gekeken en hield het ook uiteindelijk op T was dus niet zo'n heel prettige ervaring"