Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals ik ook in een ander topic heb vermeld heb ik dit jaar weinig drugs gebruikt. Een aantal keer cocaïne (max 0,5 gram bij elkaar) en zo nu en dan een jointje. Dat mag dus eigenlijk geen naam hebben. De laatste keer coke was in juli, een aantal sleutelpuntjes. December wordt mijn feestmaand. Met oud & nieuw 4-fmp en begin december een verjaardag vieren met een hele gram coke op zak. Meerdere personen zullen die dag een sealtje coke bij zich hebben van een gram. Ik zal het gebruiken als party enhancer. Ik vind coke altijd wel lekker maar ben nooit echt overdonderd door het effect. Dit keer ga ik lijnen nemen, verspreid over een periode van ~8 uur. Ik ga ook (veel) drinken die dag. Nu de vraag; Vinden jullie het fijn om met coke te beginnen voor je gaat drinken of juist tijdens / na de tijd? De aantal keer dat ik het gebruikt heb was ik vaak al redelijk onder invloed van alcohol, wat het effect wellicht ook vermindert. Ik ben me er ook bewust van dat de belasting groter is als je alcohol en cocaïne combineert."
"Dreamer4 zei: In 9 van de 10 gevallen krijg ik pas zin in coke als ik gedronken heb, voor mij is het dus tijdens het drinken Klik om te vergroten... Precies, het is meerdere keer voorgekomen dat na een avondje drinken nog coke gebruikt wordt op een afterparty omdat iemand het toevallig heeft."
"Ik ben inderdaad van plan om te zeggen dat ik zelf een supplement wil maken, mochten ze er naar vragen. Voor de rest boeit het me ook vrij weinig wat een assistente denkt."
"Toch wel lastig. Heb nog niks besteld maar ik laat het weten als ik dat wel doe."
"Als je niet helemaal van de kaart gaat door de alcohol en gewoon rustig drinkt lijkt het me prima te combineren. Hou het eerst inderdaad rond de 10mg of minder. Hier zou je al lekker op kunnen gaan; betere stemming en wat visuele veranderingen. Mocht een relatief lage dosis niet veel voor je doen dan neem je nog een lage dosis bij (5mg). Stel dit echter zo lang mogelijk uit en doe het niet als het niet nodig is. Zelf heb ik een keer de fout gemaakt om te vroeg bij te nemen en ook nog eens erg veel. Ik ben uiteindelijk paniekerig in mijn bed beland. De visuals waren veel te extreem en in mijn hoofd zaten alleen maar negatieve gedachten."
"Ik heb ze inmiddels al. Ook al gevuld. Thanks"
"Thanks, nog steeds geen keuze gemaakt haha. Mijn vriendengroep neigt meer naar 4-fmp though."
"Ik heb 6-apb besteld en inmiddels in huis. Een vriend van mij wil het testen omdat hij denkt dat het zwak spul is. Ik heb hem uitgelegd dat het niet perse zwak is omdat het legaal is. Is het verstandig om te testen? Over 2 weken gaan we het echt gebruiken, met oud en nieuw. We hebben beide een lange pauze gehad wat betreft xtc/4-FA/6-apb, meer dan een jaar. Ik bewaar mijn serotonine voor oud en nieuw. Als het voor hem niet sterk genoeg is wil hij ook nog coke bijpakken."
"Zaterdag is het dan eindelijk zover! De hype is real. Nog even een vraagje: Als ik rond 2200 benzo door mijn drinken gooi en opdrink is de opnametijd dan korter? Het feest duurt tot ~ 0600, kan een uurtje later worden hehe. Hopelijk kan ik een paar uur slaap pakken."
"Thanks Francis maar het is 6apb geworden ipv 4f"