Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PaarsPilletje zei: Mijn vraag is of jullie ook bekend zijn met deze Roze diamantjes en of iemand ze ooit ook heeft laten testen? Gr, Paarspilletje Klik om te vergroten... Ik heb erg goede evaringe met deze pillen! Ik heb zo'n 15 verschillende soorte geprobeerd en deze pil komt zeker in mun top 5. Als je bekend bent met andere klinkers dan is dit egt een totaal nieuwe ervaring! Diepste space ooit gehad vannacht en ben nog steeds wazig! Een echte aan rader. (o.a. wa kzoal gedaan heb: rooie dollars, paarse sterren(!), groene swirls , witte rolexjes, witte kroontjes, witte klavartjes , roze hartjes, blauwe boomstamme(betwijfel of het mdma is zijn egt huge die dinge)"
"hallo mensen, Ik ben op dit moment echt helemaal de weg kwijt en heb 5,5 pil achter me kiezen(3 groene swirls 2 rolexs en 1/2 roze diamant). Ik ga echt leip hard maar da gevoel wa hij heeft heb ik ook gehad en da heb ik nu ook . alleen jammer da je voor geen goud kan klaarkomen"
"Ik pak nu best vaak gewoon 80 mg, en het werkt steeds prima. Als ik echter 300 mg op een avond pak, voel ik bijna niks meer van het love gevoel de maanden er na.[/quote] deze evaring deel ik nie met je wat kneem elk weekend gemiddeld zijn 400mg (is veel ja kgeef toe) maar de love feeling blijft komen alleen is deze minder heftig en de zo-genaam-de dinsdag dip wordt heftiger."
"ee nurd"
"pascal828 zei: mdmaabee zei: ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEE!!! Veel blowen zorgt voor het afsterven van hersencellen, wordt beweerd. Zie hier het resultaat! Klik om te vergroten... Duidelijk. Er is onderzoek gedaan naar incidenteel gebruik van MDMA en daar is uitgekomen dat na een jaar alles volledig hersteld is in je hoofd. Mits je 'veilig' gebruikt. Dus goed drinkt etc. Klik om te vergroten... INCIDENTEEL, da bekekent 2 x in een jaar ofso , vindt je ut dan gek da je herstelt zoveel schade heb je dan nie opgelopen. Dit is dus een zinloos onderzoek geweest van dit had ik zelf ook wel kunnen bedenken."