Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou zeggen ga voor XTC. Heb laatst met oud en nieuw 2CB gebruikt op een feestje en hoewel ik me erg vermaakt heb, had dat niks met de muziek te maken. Ik hoorde de muziek niet eens en het boeide me weinig. Je zegt dat een van je favoriete artiesten daar optreedt en ik denk dat je die kans misschien gaat verspillen door 2CB te nemen, omdat je minder in de danssfeer zit en er naar mijn idee minder van zal genieten."
"Goldbars."
"Wat is de begindosis van je vriendin? Komt vaak voor dat iemand moet overgeven als hij te veel pakt als begindosis."
"Mbt je laatste vraag, ik heb gemerkt dat wat ik doe op een feestje vaak ligt aan hoe ik de week vantevoren er over na heb gedacht. Soms heb ik de week vantevoren juist heel erg zin om die zaterdag keihard te gaan dansen en dan gebeurt het ook. Andere keren denk ik juist aan dat ik lekker ga kletsen met mensen en gewoon een leuke tijd ga hebben en dan gebeurt dat ook. Maar ik denk dat je het niet moet forceren, als je zegt dat je na 10 seconden muziek al afgeleid bent dan is dat zo. Dan heeft het ook geen zin om 3 uur lang jezelf te dwingen om te dansen omwille van de herinneringen achteraf, en kan je beter doen waar je wel zin in hebt."
"Ik herken je xtc-gevoel niet, heb wel momentjes dat ik graag even wil zitten maar daarna rave ik net zo hard door. Ik heb 4fmp niet gebruikt op een dansfeestje maar werd er wel energiek van. Als je zelf al zegt dat je van xtc niet wil dansen terwijl je dat eigenlijk wel wil, en geen pep wil gebruiken is 4fmp de logische oplossing ja. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gehoord die alleen maar wil zitten van 4f ;p Ik ga trouwens ook naar We Are Electric, wordt een mooi feestje"
"De combi XTC, GHB, 4-FA en speed of 2cb lijkt me nogal overdreven. Denk dat je daar ook vooral heel vaag van wordt en juist geen love-gevoel krijgt. Hoeveel weeg je? Probeer eens je 1,5 x je gewicht als begindosis te nemen, dat zou genoeg moeten zijn voor het love-gevoel (mits je 3 maanden pauze hebt gehad). 190 mg als begindosis is natuurlijk veel te veel om het lovegevoel te krijgen, dan ga je gelijk al te hard."
"Ik ben wel van plan om weer te gaan ja! Heerlijk festival met alleen maar leipe mensen DOUREEEE"
"Tekzor668 zei: MusicIsLife zei: Dat je sowieso twee jaar moet wachten voor je je volgende pil neemt. Dat je je eerst even heel goed moet inlezen over wat het precies met je doet en wat je vooral wel en niet moet doen. Dat je je pillen voortaan gewoon moet laten testen. En dat je echt heeel erg dom bent als je over twee weken weer aan de pillen gaat. Duidelijk? Klik om te vergroten... Het meeste is hier wel al gezegd geweest Nog maals een voorbeeld dat die kids echte preventie en uitleg nodig hebben op school ivm. Drugs. Ze doen het zowizo toch en zoals je nu ziet , kennen ze er de kloten van, zoals ze hier zeggen Klik om te vergroten... Dit dus. Wie gebruikt er nou XTC bij carnaval? Meisje je bent niet slim bezig."
"Dat ja ^. Gewoon naar het testcentrum gaan."
"Mijn eerste keer was bij een technofeest in een skatehal en het was de perfecte setting, zou het zeker niet op een andere plek willen overdoen."