Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik vertrek dinsdag op reis naar Mexico maar ik zou ervoor nog eens lekker willen sossen... Ik ga met mijn schoonouders en mijn vriendin maar ik heb schrik dat ze mij op de vlieghaven argwaan beginnen krijgen. Ik ga NIETS meenemen ofzo maar kan het zijn dat drugshonden op de vlieghaven beginnen te flippen, resten van coke in mijn portefuille of mijn kleren ..... ?"
"?????????????????????? wat moet dat????? IEmand die nuttig kan antwoorden?"
"ik wou het de dag zelf doen, maar idd mss beter niet de dag zelf... Als ze het aan mij zien dan en ik echt de klos.... Dichter bij de bron, dat is een feit, maar weet je wel wat voor celstraf je daar krijgt als toerist? Geloof me 10 jaar voor cocaine is daar relatief kort!! Greetz Merci om te antwoorden!"
"Hoy , Als ik met een vriend een avondje sos dan nemen we altijd ieder 2 gr. We beginnen met 1 pakje, tegelijk een lijntje en als er nog iets over blijft dan stoppen we (klein beetje bewaren we dan voor later voor eigen gebruik thuis) en we openen een nieuw bolletje en doen daar hetzelfde. Zodat op het laatste ieder ongeveer 'tzelfde heeft om alleen thuis nog een beetje te sossen. Maar nu is mijn vraag als we 3 a 4 gr kopen en we 'laten ieder eentje thuis liggen' (rest maken we op) want ik ken dat, voor dat je het weet is alles erdoor hoelang bewaard coke eigenlijk? Waar leg ik het het beste zonder dat kwaliteit achteruit gaat? Donker, koud? Diepvries enzo is geen oplossing lol. Groetjes"