#1
Hoy ,
Als ik met een vriend een avondje sos dan nemen we altijd ieder 2 gr. We beginnen met 1 pakje, tegelijk een lijntje en als er nog iets over blijft dan stoppen we (klein beetje bewaren we dan voor later voor eigen gebruik thuis) en we openen een nieuw bolletje en doen daar hetzelfde. Zodat op het laatste ieder ongeveer 'tzelfde heeft om alleen thuis nog een beetje te sossen.
Maar nu is mijn vraag als we 3 a 4 gr kopen en we 'laten ieder eentje thuis liggen' (rest maken we op) want ik ken dat, voor dat je het weet is alles erdoor
hoelang bewaard coke eigenlijk? Waar leg ik het het beste zonder dat kwaliteit achteruit gaat? Donker, koud? Diepvries enzo is geen oplossing lol.
Groetjes
Als ik met een vriend een avondje sos dan nemen we altijd ieder 2 gr. We beginnen met 1 pakje, tegelijk een lijntje en als er nog iets over blijft dan stoppen we (klein beetje bewaren we dan voor later voor eigen gebruik thuis) en we openen een nieuw bolletje en doen daar hetzelfde. Zodat op het laatste ieder ongeveer 'tzelfde heeft om alleen thuis nog een beetje te sossen.
Maar nu is mijn vraag als we 3 a 4 gr kopen en we 'laten ieder eentje thuis liggen' (rest maken we op) want ik ken dat, voor dat je het weet is alles erdoor
hoelang bewaard coke eigenlijk? Waar leg ik het het beste zonder dat kwaliteit achteruit gaat? Donker, koud? Diepvries enzo is geen oplossing lol.
Groetjes