Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey , ik ben zelf ook net begonnen met een san pedro kweekset ( kreeg er 20 gratis peyote zaadjes bij) azarius<3 dus na 5 dagen zijn er 4 zaadjes ontkiemd. heb gisteren 4 gaatjes in het deksel geprikt om heel stilletjes te laten wennen aan drogere lucht. hier mijn kweekkastje en foto van da babys off-topic , iemand die miss de naam van de andere ( niet mescaline) cactussen weet ? greets ."