Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb gisteren meph besteld, en had het vandaag netjes al op de stoep! Ik kan ook niet wachten om het te testen, maar ik ben helemaal niet ervaren met snuiven! En zou graag willen weten of het oraal ook in te nemen is? En hoeveel mg is aan te raden! Iemand die mij dat vertellen kan?"
"meowmeow zei: RE: En zou graag willen weten of het oraal ook in te nemen is? En hoeveel mg is aan te raden! Iemand die mij dat vertellen kan? ik vind dit de beste manier om het te nemen. een gemiddelde capsule voor 80% vullen en gaan met die banaan. komt ook lekker snel op en het effect duurt veel langer dan met snuiven. met snuiven had ik elke keer een behoorlijke bloedneus en die smaak is ook echt walgelijk. mij viel het trouwens op hoe normaal ik er nog uit zag.. en de volgende dag eigenlijk nergens last van.. wel een beetje vaag, maar zeker niet brak. juist heerlijk rustig van binnen en totaal ontspannen. trouwens geweldig dat de postbode het komt brengen!! nog meer mensen die amper brak zijn na meph, of juist wel? Klik om te vergroten... Harstikke Bedankt! Zeker helemaal te gek!! Nu kan ik aan de gang, ik laat nog wel weten over die brak gevoel morgen, Ik zou zeggen ...HERE WE GO THAN!"
"twinkles zei: meowmeow zei: RE: En zou graag willen weten of het oraal ook in te nemen is? En hoeveel mg is aan te raden! Iemand die mij dat vertellen kan? ik vind dit de beste manier om het te nemen. een gemiddelde capsule voor 80% vullen en gaan met die banaan. komt ook lekker snel op en het effect duurt veel langer dan met snuiven. met snuiven had ik elke keer een behoorlijke bloedneus en die smaak is ook echt walgelijk. mij viel het trouwens op hoe normaal ik er nog uit zag.. en de volgende dag eigenlijk nergens last van.. wel een beetje vaag, maar zeker niet brak. juist heerlijk rustig van binnen en totaal ontspannen. trouwens geweldig dat de postbode het komt brengen!! nog meer mensen die amper brak zijn na meph, of juist wel? Klik om te vergroten... Harstikke Bedankt! Zeker helemaal te gek!! Nu kan ik aan de gang, ik laat nog wel weten over die brak gevoel morgen, Ik zou zeggen ...HERE WE GO THAN! Klik om te vergroten... Nog even terug komen,je had helemaal gelijk, en zoals je zei helemaal niet brak,maar ik denk wel dat me capsule te klein was...is dat mogelijk?? Want ik werd een beetje euphoric, en me lichaam werd heet....maar verder niks? Denk je dat ik een groter capsule moet nemen? Bedankt for je tips, want het is wel me eerste keer,dus alle tips en wat te verwachten is stel ik erg op prijs!"