Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"FredKroket zei: Ik kan het niet in huis hebben. Klik om te vergroten... Ik ook niet, als ik meer bestel dan 1 van wat dan ook, heb ik geen geduld/discipline om de juiste tussenpozen hiervoor te hanteren."
"Roze Olifant zei: Ik vond DMT niet eens meer voelen als trippen of high zijn, echt weer een heel niveau verder dan dat, ofzo. Je ziet de werkelijkheid niet vanuit een ander perspectief, je bent gewoon totaal ergens anders. Je ziet wel briljante kleurige complexe visuals, maar het gevoel dat je daar gewoon kéihard echt bent, met een helder hoofd, dat je alles aan zou kunnen raken, zo echt, maakt het zo intens. Je voelt je niet wazig, niet gedrogeerd. Als ik 200 ug LSD neem, ben ik zo waus en verward als een aardappel, en dan space ik hem ook wel keihard weg in de piek naar andere oorden, maar dan ben ik toch ook nog hier en niet met een helder hoofd in een andere paralelle werkelijkheid. Je merkt, ik kan er nog steeds niet over uit hoe disturbing ik die ervaring vond haha, maar wel rete-interessant. Klik om te vergroten... Klopt, ik begrijp exact wat je bedoelt en ervaar het ook zo"
"Hector48 zei: Mocht iemand het echt eens willen doen maar iemand erbij wil hebben dat het kent. Shoot me🤣🤣🤣 iedereen is vrij om hier te posten wat hij wil. Ben al blij dat mijn verhaal toch wel reacties uitlokt😂😊 ik lees graag over al jullie ervaringen. Voel het echt niet als ge hijacked worden, feel free.... Maakt allemaal nix uit, zolang er respectvol met elkaar word omgegaan vind ik het allemaal fantastisch❤️❤️❤️ Klik om te vergroten... Ik heb inmiddels redelijk wat 5 meo dmt gebased in diverse zettingen en hoeveelheden. Ben nieuwsgierig naar jouw n dmt ervaring, wil en kun je daar al iets meer over delen?"