Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en zou graag 1 van mijn gekste trips met jullie meedelen ^^ Een 2-tal weken geleden kocht ik voor het eerst ketamine. 1 gram kocht ik. In het begin was ik hier zeer voorzichtig mee en nam steeds een nogal kleine dosis waarvan ik ik een droomachtige roes kwam. Had enkele halicunaties als ik het dat mag noemen. Het was zo dat ik steeds dingen begon te dromen en dit leek steeds echt waar. Ik ging er dan ook volledig in op. Minder was wel dat ik daaarna dan steeds een uur of 3 moe was en honger had. En dus besloot ik om wat ik nog had (een erg stevige lijn) dan maar in 1 keer op te gaan snuiven. Het was zaterdagmiddag, lekker warm buiten... Ik ging naar de salontafel en snoof mijn lijn. Het was nog maar gesnoven en 5 seconden nadien voelde ik het al opkomen in mijn hoofd. Ik haaste me naar de pc, ik liet een playlist afspelen en ging vervolgens buiten in een stoel gaan zitten. Nu, ik zat buiten en links naast mij hing de was op, en dan rechts was de deur, maar daar hangden slingers voor, je weet wel, om ongedierte buiten te houden. Nu ik zat daar naar m'n voeten te kijken, onbeweegelijk. Plotseling viel het mij stilaan op dat ik geen muziek hoorde, terwijl deze nochtans erg hard stond. Ik hoorde het gewoon niet meer. En plotseling maakte ik een forse beweging met mijn hoofd naar achter en armen naar boven. Het is moeilijk te beschrijven wat ik voelde. Het was alsof mijn geest/ziel uit mijn lichaam werd gezogen. Ik zat daar dan, helemaal onbewust van alles rondom mij. Ik dacht dat ik gevangen zat tussen de was die ophing en die slingers van de deur. Al wist ik ergens dat ik maar binnen moest stappen, in mijn trip leek het of die ruimte waar ik zat (dus tussen de was en slingers) een gevangenis was. Ik er nooit meer uit zou geraken. En dat weet ik nog dat ik dacht dat dat de wereld was. En ik was gewoon veel te groot. Ik kon springen van planeet naar planeet. Dit klinkt lollig maar geloof me, ik was doodsbang. Ik dacht constant dat ik zelf, mijn geest, ergens rond zat te dolen in de ruimte terwijl mijn lichaam nog op aarde was.. Na verloop van tijd kon ik me rechtzetten en ging ik naar de spiegel om te kijken hoe ik eruit zag. Nu dat had ik beter niet gedaan, want ik herkende mezelf niet meer. Ik zat echt te denken van wie is dat hier nu? Ik was ongelofelijk bang. Ik ben dan gaan zitten en zat erg bang te wezen of ik nu nog leef, waar ik ben, hoe laat het was... Toen heb ik mijn gsm genomen en naar een vriend gebeld opdat die me zou geruststellen want ik wist het allemaal niet meer. Nu ik vond het een zeer geslaagde ervaring. Ga het zeker nog eens doen in de hoop dan niet zo een bang te hebben. Mvg Aaron"
"pythregius zei: heftige ervaring als je het nog niet gewend bent, het jammere van puur keta is dat de trip dood is, geen leerzame dingen behalve dat je een tijd aan je lot wordt overgelaten. welke ervaring heb je opgedaan naast dat de gevoelens niet fijn waren? heeft de trip zin gehad of zou je zeggen dat het niet voor herhaling is? groetjes Klik om te vergroten... Nou ik zelf denk nu ergens wel dat er zeker leven na de dood is. Want zo voelde het, alsof ik dood was en mijn lichaam hier nog vastzat. Heb niet god gezien ofzo, of het licht.. Wat ik nu ook schijn te geloven is dat de aarde niet de enige planeet is met leven, want in mijn trip sprong ik steeds weer heen en weer vanop de aarde naar een andere planeet.. Ik zou het niet weten. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer van de trip, het is allemaal wat vaag. Mvg"
"Hallo allemaal, hm ik maak me ergens toch wel zorgen over en dacht wel dat jullie er wel raad op zouden wisten. Ok ik heb een vriendin, net 18 jaar, maar die heeft een soort van slaapstoornis. Nu moet zij een anti-depressivum nemen genaamd "Ledivon". Nu ik ben eigenlijk zwaar tegen al die pijnstillers, kalmeermiddelen, slaappillen, anti depressiva. Nu is mijn vraag is dit een betrouwbaar product? Is er geen kans op verslaving? Zijn er geen neveneffecten? Oja ze gebruikt het dagelijks, elke avond 1. Nu, is er ook niets anders als het slecht zou wezen. Want maak me best zorgen. Alvast bedankt. Mvg."
"Nee, heb helaas niet echt een andere naam. Weet er ook niet het fijne van. Maar ik vind het gewoon nogal vreemd om een anti depressivum voorgeschreven te krijgen om in slaap te geraken. En of dit wel verantwoord en gezond is.."
"Ja, je ziet de vraag misschien al aankomen... Dafalgan met codeïne, kan dit recreatieve effecten hebben? alvast erg bedankt mvg"
"pythregius zei: probeer eens hallucinogenen zoals lsd en paddo's en vergelijk het daarmee :P Klik om te vergroten... Ja heb al eens paddo's gedaan, dat was ook goed trippen ja. Maar die keta was toch 10x sterker trippen vond ik. Ben van plan om binnekort eens LSD te doen ja Mvg"