Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey,vraagje ! waar plaats ik het best de kweekkit nadat ik ze in de plastiek zak gedaan heb ? (nu staan ze afgeschermd in een redelijk goed verlichte en warme kamer(28 graden ) is dit ok ? ze staan tussen enkele dozen op de grond en afgeschermd met een plaat tegen direct zonlicht ! grtjs"