#1
hey,vraagje !
waar plaats ik het best de kweekkit nadat ik ze in de plastiek zak gedaan heb ? (nu staan ze afgeschermd in een redelijk goed verlichte en warme kamer(28 graden )
is dit ok ? ze staan tussen enkele dozen op de grond en afgeschermd met een plaat tegen direct zonlicht !
grtjs
waar plaats ik het best de kweekkit nadat ik ze in de plastiek zak gedaan heb ? (nu staan ze afgeschermd in een redelijk goed verlichte en warme kamer(28 graden )
is dit ok ? ze staan tussen enkele dozen op de grond en afgeschermd met een plaat tegen direct zonlicht !
grtjs