Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: Chris Pontius zei: drugsgebruiker zei: Wie is het eens met deze stelling en waarom? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Alleen als je het ermee eens bent moet je je antwoord motiveren. Gelukkig ben ik het er niet mee eens. Ik weet nooit zo goed waarom ik dingen vind. Klik om te vergroten... Dan lijk je op driekwart van dit forum."
"Grave zei: Exceptional Insight zei: Grave zei: Denk je dat hij voorgoed weggaat uit eindhoven? Klik om te vergroten... JÃj hebt 'm geneukt. You tell me. Klik om te vergroten... Ik heb helemaal niemand geneukt. Klik om te vergroten... God zegene u."
"Wackie zei: Ohja Deranged, je denkt wel eens dat ik jou graag afzeik, maar godver als je 13 jarigen aanraad drugs te gebruiken verdien je eigenlijk opgesloten te worden. Klik om te vergroten... Er wordt hier enorm veel onverantwoorde shit gepost, ook door jou. En niet zo'n beetje ook. Voor de rest; drugs zijn slecht. De Heer zal jullie een lesje leren."
"W.F.L. zei: tomzor zei: Voor de rest; drugs zijn slecht. De Heer zal jullie een lesje leren. Klik om te vergroten... Je bent echt irritant jongen, flikker toch eens op. Altijd maar tegendraads doen om te provoceren en jezelf tegenspreken. Alsof jij wel verantwoord bent, haha. Vind je het gek dat je gebanned werd ofzo? Klik om te vergroten... Ik heb gewoon een directe aanvaring gehad met de Heer en hij zendt me toe dat drugsgebruik op 13-jarige leeftijd een slechte ervaring oplevert. Dit is pertinent niet tegendraads, slechts een enkelzijdige visie. Overduidelijk dat de satan een grote invloed heeft op jouw doen en laten. Maar dat is niet erg. De Heer is vergevingsgezind. Bezoek eens de kerk, ik hoop je daar ooit te verwelkomen."
"heroesss zei: haha je maakt zeker een grapje. Klik om te vergroten... Oh echt? Zou je denken? :P"
"Drugs moeten verboden zijn. De Heer heeft het namelijk verboden en dat mag dus niet. Kijk maar naar het verhaal met die appel."
"ik doe mijn best zei: tomzor zei: Drugs moeten verboden zijn. De Heer heeft het namelijk verboden en dat mag dus niet. Kijk maar naar het verhaal met die appel. Klik om te vergroten... ja,je hebt gelijk,,maar,...waar is je pvv-foto- Klik om te vergroten... Ik heb de verlichting gezien. Al het aardse is irrelevant. Het leven is er om de Heer te dienen. En om bevolkingsgroepen uit te sluiten. Drugsgebruik is onjuist volgens deze visie. De mens is echter te nieuwsgierig, zie de verwijzing naar Adam en Eva. Daarom moet het genadeloos verboden worden, de mens kan de verleiding niet weerstaan."
"heroesss zei: Wie zegt dat dat verhaal van Adam en Eva echt is gebeurd? Heeft god het roken, blowen en drinken dan niet verboden? Onee, drank mag wel he. Bullshit. Klik om te vergroten... Jij hebt duidelijk de verlichting nog niet ervaren. Ik was net zo als jij, maar ik heb ingezien dat je uit dat grijze gebied moet komen en boven de aarde uit moet stijgen. Kom eens naar de kerk zou ik zeggen. Ik zie namelijk iets moois gebeuren."
"heroesss zei: jewel hoor, laatst was ik aan het bidden en voelde toen iets, ik dacht; JA HOOR KRIJG NOU WAT GOD BESTAAT ECHT. en toen zag ik de kast op me af komen en allemaal zwarte strepen op de muren die er normaal gesproken niet waren. Dus God was het niet. Klik om te vergroten... Ik snap je redenering echt helemaal. Ik dacht vroeger ook zo. Nu ik terugkijk zie ik hoe naïef ik toen was en hoeveel hints ik reeds heb ontvangen."
"Wackie zei: Als de pro-drug lobby nou eens slim is en die verhalen van de anti-drugs idiootjes aanpakt om een punt te maken. Legalisatie maakt betere voorlichting en regulatie mogelijk. Klik om te vergroten... Want een legalisatie met een waarschuwing werkt beter dan een illegalisatie? Nee, natuurlijk niet. Wie neemt die alcoholwaarschuwingen serieus? En die dingen op sigaretenpakjes? Geen hond! Net zoals dat iedereen weet dat je met alcohol niet in de auto kan en mag rijden kan dan iedereen weten dat je bij andere drugs (en alcohol ook) iemand erbij moet hebben omdat je zelf minder goed verantwoordelijkheid kan nemen. En dan een verhaal erachter met statistieken over hoeveel onverantwoordelijk gedrag en (dodelijke) ongelukken er op dit moment voortkomt uit het gebruik van zowel alcohol als andere drugs. Klik om te vergroten... Dit blijkt ook niet te werken. Je noemt hier een goed voorbeeld waarmee je jezelf ontkracht. Het aantal ongelukken met alcohol, ondanks de waarschuwingen, ligt vele malen hoger dan bij drugs. En dat is niet omdat het schadelijker is voor de gezondheid, maar omdat meer mensen het misbruiken. Bij alcoholcontroles gedurende weekendnachten in 2007 bleek 3,0 procent van de gecontroleerde automobilisten meer dan 0,5 promille alcohol in het bloed te hebben. Bij drugs is dit natuurlijk veel minder. Voorlichting schrikt niet af, illegalisatie wel. Maar eerst maar zien of we nog te horen kunnen krijgen dat het eigenlijk gewoon voornamelijk alcohol was waarvan hij onder invloed was. Klik om te vergroten... Dat sowieso! Maar er zijn wel meer situaties als dit. Jouw verhaal was meer algemeen, dus het maakt eigenlijk niet uit of deze situatie door drugs komt of niet voor deze discussie."