Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ben zelf nu zon 5 jaar actief met XTC en speed. Gebruikt dit een aantal keren per jaar op een festival. In de wandelgangen krijg je zo nu en dan tips mee om een kater de week erop te voorkomen. De afgelopen jaren ben ik mij hier verder in gaan verdiepen en ben naast voedigingssuplementen (omega-3, 5-htp en vitamines) ook meer anti-oxidantrijkvoedsel gaan eten. Nu met zon corona-festival-pauze heb ik op basis van mijn ervaringen een recovery kit ontwikkeld waarin alles zit wat ik handig vind op een festival. Dus supplementen voor, tijdens en na gebruik maar ook dextro, kauwgom, groene thee en nog wat andere dingen. Het is niet mijn bedoeling om hier mijn product te promoten, dus ik plaats verder geen verwijzingen. Mijn vraag aan jullie is wel of jullie hier ook zo mee bezig zijn en of jullie mijn idee een goed idee vinden? En mijn tweede vraag is, zouden jullie overwegen dit (of een soortgelijk product) te bestellen? Voor iedereen alvast een fijn festival seizoen toegewenst! Groet, Tjeert."
"Dank voor jullie reacties. Als je inderdaad niet gelooft in vitamine-supplementen enzo dan houd het inderdaad al snel op. Zelf neem ik ze dus wel altijd. Helemaal veel rond een festival. Binnen de "recovery kit" heb ik de supplementen verdeeld per dag (voor wat je die dag het meest nodig hebt). Je start 1 dag van tevoren en je eindigt drie dagen na het festival. Naast de supplementen, thee en Dextros zitten er ook recepten, informatie, kauwgom, mueslibar en een soepje in. Dus naast dat het gezond is probeer ik ook een leuke ervaring te creëren rondom het gebruik en niet te vergeten de dagen erna . Dus misschien moet ik daar meer de nadruk op leggen. Het zou mooi zijn als de site wordt gedeeld in een vriendengroep met de vraag; "Hey zullen we met zen alle zon kitje bestellen?". Dat is in ieder geval wat ik hoop te bereiken Maar in ieder geval dank voor de reacties tot nu toe."