Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"die grens is niet echt waar. Ik ben natuurlijk maar een belg, het hangt af van de kwaliteit. Ik kan zeggen dat ik redelijk veel ervaring heb met sos en dat ik het het ook jammer vind van de kwaliteiet mementeel zowel in nl als in bel. Als je meer dan dan 80% hebt en dat heb je niet meer als je nu 50 hebt mag je al blij zijn. Ik ben ooit n Bolivia geweest en ik heb daar puur"99.5% gesnoven heel voorzichtig. mensen sorry dit is ongeloofelijk. Geloof me dan snuif je niet om het half uur believe me. Het ergst is dat kost daar niks toen ongeveer voor een kilo 1000€. Ben daar twee weken geweest en heb daar geleefd op sos en seks. Hier in Antwerpen is het zielig. Kwaliteit niks geen gram mischien 0.6 of zoiets. Probleem is dat er te veel tussen personen zijn dat had je vroeger niet een 5 jaar geleden kwam ik ruim to emet een gram met mijn vriendin. Nu als we het nog doen is het van nog eentje nog eentje bah. groetjes t :P"