Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gekregen tegen een hernia. Maar daarvan ben ik gelukkig hersteld, maar medicatie mag ik blijven gebruiken. Gebruik het nu een of twee keer in de week, heerlijke roes. Heb niet het idee dat het riskant of verslavend is. Het gevoel is top, maar ik kan mij zeer gedisciplineerd gedragen door het 1 a 2 x per week te nemen"
"Bedankt voor deze reacties. Heel verhelderend. Ik ben nieuw op dit forum en schrik van de manier waarop gereageerd wordt. Oke duidelijk van tolerantie, daar had ik geen weet van. Noem het dom of naief. Ik zocht alleen maar bruikbare info. Ik denk dat ik die nu wel heb. Ik verlaat het forum maar snel en laat het aan de kenners verder over."
"Hoi, Ik ben nieuw op dit platform en ben wat aan het experimenteren. Maar zonder ineens op de IC te belanden of zo hoop ik hier een paar experts in gebruik van morfine te treffen. Ik gebruik al een tijdje, nu morfine snel en gereguleerde afgifte. Tabletvorm van elk 10 mg. Ik merk dat ik nauwelijks nog fun heb van wat tabletten. Maar om nu ineens te verhogen naar 50, 100 mg of zelfs meer lijkt mij riskant. Kan iemand mij zeggen waar die grens ergens ligt, of dat met je lichaamsgewicht en leeftijd te maken heeft, etc. Ik zoek zeker niet de grens op, maar wil niet iets uitproberen met allerlei gevolgen. Vandaar mijn vraag Dank jullie wel. Groet Tim"