Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu ongeveer 6 maanden gestopt met wiet/hasj waarvan de eerste 3 maanden ik één dag in de week ongeveer een halfe voorgedraaide rookte, en de laatste 3 maanden helemaal niks. Ook ben ik sinds 3 maanden helemaal van de tabak af. Maar ik mis het wel om afentoe high te worden (1 dag in de week bijv) Nu heb ik 2 vragen: Kan ik dit het best met een pijpje doen zodat ik geen tabak meerook? Of is het misschien juist nog ongezonder omdat ik helemaal niet meer rook en het misschien hard op de longen valt?"
"Mindless zei: Zonder tabak is natuurlijk sowieso gezonder. En met een pijpje kun je ook gewoon een klein beetje nemen. Maar pas er wel mee op. Neem je het 1 dag in de week, dan wordt dit ook zo 2 dagen, 3 dagen, enzovoort. Het hoeft niet, maar bij velen gaat het zo. Klik om te vergroten... Ik kan het zeker beperken tot 1 dag in de week aangezien ik ook sterk genoeg was om spontaan uit het niets te stoppen en dat ook in een keer gelukt is (met tabak) Maar denk je niet dat het hard aankomt aangezien ik nu al 3 maanden helemaal niks heb gerookt? Is dat niet een klap voor me longen? of is dat gewoon het zelfde als iemand die dageliks rookt?"