Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een hele goede ervaring gehad met een truffelceremonie. Ben daar naar toe gegaan op aanraden van een vriend. Voor de ceremonie liep ik 4 maanden met depressieve klachten en vlak er na waren deze als sneeuw voor de zon verdwenen. Alsof mijn hersenen een soort reset hadden gehad. Het is wel in een keer een klap met geld, maar voor mij was het het zeker waard. Ik mag hier volgens mij geen namen noemen maar wellicht dat het wel mag via pb? Het enige jammere is, is dat ze geen uitspraken doen over de dosering (is hun goed recht ook natuurlijk). Ik wil het nu zelf gaan doen namelijk en dat betekent dat ik zelf de dosering moet gaan achterhalen. Daar kreeg ik het in thee vorm, en heb over de hele dag 3 kopjes thee gekregen. Maar ik had niet het idee dat het later bijnemen echt heel veel toevoegde aan de trip zelf. Ik had wel het idee dat ik tijdens de trip enorm dicht bij "de bron" in de buurt was (om het op een spirituele manier te zeggen). Tering wat ging ik hard daar😂. Vandaag ga ik na iets meer dan 3 maanden een poging doen om de ceremonie na te bootsen met truffels van de smartshop"