Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Experts! Ik heb een vraagje. Met een vriend van me ga ik ongeveer twee keer per week op een rustig moment een jointje te roken en dan een beetje chillen. Heel af en toe (een keer per twee maanden ofzo) eet ik een plak spacecake. Die koop ik bij een shop waar ze hem echt goed vol stoppen. Dat bevalt prima, maar ik vind dat ik daar altijd zo zwaar d'r aan van ben. Het lijkt me wel wat om een keer een ander type drug te proberen. Op internet kwam ik Kratom tegen. Ik heb gelezen dat je er relaxed en chill van wordt. Als ik niet van de planeet wil, maar gewoon lekker onderuit op de bank wil chillen, is Kratom dan een goed idee? En hebt ge nog tips?"