Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Denk inderdaad gewoon water drinken. Dat is dan ook zo'n beetje het enige wat ik lekker vind, samen met Ice-Tea en Dubbel Fris. Eigen ervaring met zout eten was niet relaxt (dit was niet tijdens de trip zelf tho, maar de dag erna). Toen ik een hap chips nam, brandde het super erg."