Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eeej, bedankt voor alle reacties, ik dnek idd dat ik t maar meot late gaan en m idd gwn late gaar koke in ze sop.... iig bdankt"
"heeej, ik ben 17 jaar, en zit in een zogenaamde hangroep, in het begin was dit altijd gezellig. beetje buite hangen peukie roke, soms jointje roken. jointje roken werd al steeds vaker en meer en meer. maar sinds de zomervakantie gaat t egt fout. we begonnen met cocaine en XTC uitproberen, ik heb t zelf ook allemaal gedaan. maar helaas is niet iedereen even sterk om NEE te zeggen en zodoende, 1 van me beste matties zit aan de cocaine. ik zit hier zwaar mee...ik vin t egt zo naar de klote dat k nu zelfs op me werk me aandacht er niet meer bij kan houden. die goser die aan de coke zit, is egt fout bezig. het begon allemaal met zo eens een lijntje. tis inmiddels zover dat hij afgelopen weekend maar is 4 pakkies haalde, dus 2 gram, terwijl hij een paar weken geleden al blij was met 1 lijntje.... t gaat dus behoorlijk hard de verkeerde kant op, hij gebruikt nu zelfs al voor ze sportwedstrijden om beter te presteren. ik zit er dus egt mee, wnt ik wil em helpe met zijn probleem, maar als ik er met hem over begin, krijg ik een reactie van houd je bek! j weet niet waar j t overhebt! heeft er iemand tips om om te gaan met deze situatie? iig bedankt, Grtz"