Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die heel veel voor mij betekend..schijnt OPS te hebben en Slikt daarvoor 2 EFEXOR per dag om Rustig te worden daarin tegen wordt hij Zeer onrustig, angstig en erg Druk in zijn hoofd!! Aantalen jaren geleden kreeg hij Ritalin dat zeker niet had mogen gebeuren!!! [Ritali en Efexor horen toch het effect te hebben dat diegene daar Rustig van wordt??] Kan iemand mij vertellen (liefst met ervarig of die OPS heeft) wat de verschillen zijn van Ritalin en EFEXOR en of die kk bende wel echt goed voor hem is!! Alvast Bedankt, Met Vriendelijke groet, TerrorPussy"
"Wat een gast ben jij zeg!!! Moet je zelf weten hoor maare ik denk al zou je weten wat de effecten en zeker de bijwerkingen zijn dat je je opeens niet meer zo goed voelt!! Ik heb er wel ervaringen mee en al had je de bijwerking geweten dan haal jij het echt niet meer in je hoofd om dat te gaan gebruiken btw: Speed-Pasta-pep is gewoon het zelfde. *Genaamd: Snelheid* Groetjes, TerrorPussy"