Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er is pas een moeder van 35 jaar overleden aan ghb.wilde even zeggen dat er veel verschil in ghb is heb er zelf ervaring mee.heb zelf ook die ghb gebruikt waar die vrouw aan dood is gegaan,ik had ongv jaar geleden van iemand die ghb en ging vaak out en ken het al jaren en had ervoor eigenlijk wijnig last van, ik zij tegen me man deze is niet goed zit teveel gbl in.hij zij nee hoor je neemt teveel tot ik iemand tegen kwam en daar ghb haalde.ben niet meer out gegaan met die slechte was het 1 keer zo erg was zo ver weg dat me man zieken auto wilde bellen,ik kwam bij en dat was me geluk dus ik kan het nog na vertellen.die man van de overleden vrouw is toen opgepakt op verdenking op moord.maar was overdosis g,me man zij nog kan die sitwatie goed voorstellen zo had het met ons ook kunnen aflopen.g is wel heel verslavend ben het zelf nu ook hoop er zsm vanaf te zijn zonder afkickkliniek als iemand tips heeft heel graag.wil namelijk dat niemand er van weet fam en vrienden kids en als ik opgenomen wordt weten ze het gr mijn verhaal"