Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben sinds kort weleens een pilletje gaan slikken. De eerste keer was op een feest. Ik begon met een halve, na anderhalf uur was er nog geen effect, dus een halve erbij, drie kwartier later nog geen effect, dus (hoe stom ook) weer een halve erbij. De hele avond ook alcohol gedronken en na 3 uur sloeg ie in als een bom. Er misselijk, veel overgeven, maar al met al voelde ik me wel lekker. De tweede keer was bij iemand thuis. Geen alcohol gedronken en een capsule opengemaakt en in wat frisdrank gedaan. Na een half uurtje al effect, iedere keer als het wat uit ging werken, eentje erbij. Dit is de hele avond goed gegaan. Ik heb 5 capsules genomen en voelde me de hele tijd goed. De laatste keer was eigenlijk niet gepland. ook bij iemand thuis. We hadden een filmavond gepland. 3 gewoon gemixte drankjes gedronken. De films vielen tegen, dus uiteindelijk besloten een pilletje te nemen. We hadden eerst een pil (kleingemaakt en in frisdrank gedaan) waarbij we na ruim anderhalf uur eigenlijk niks voelden. Toen een andere pil genomen, ook in frisdrank gedaan, deze sloeg lekker in en duurde lang. Toen deze begon uit te werken weer een capsule in de frisdrank en later nog een. Toen besloten we dat het genoeg was en wilden we gaan opruimen, er lagen nog matrassen in de woonkamer van de filmavond. We hebben ons de hele avond goed gevoeld. Tijdens het opruimen werd me vriendin erg misselijk en moest overgeven. Met mij ging het nog goed. Verder gegaan met opruimen en voordat ik er erg in had moest ik overgeven. Ik had vooraf totaal geen misselijk gevoel en voelde het ook echt niet aankomen. Weet iemand waarom wij ineens zo moesten overgeven? Kan het komen doordat we verschillende pillen door elkaar hebben gebruikt? Of doordat we flink aan het opruimen waren? Of zou het misschien toch door die drie drankjes gekomen zijn (lijkt me sterk want die vriendin drinkt er altijd bij en heeft normaal nooit last)? Tevens waren onze gezichten erg opgezwollen. Ws kwam dit door te veel water drinken, of niet? Groetjes"
"TrippyShit zei: Gezicht gezwollen.. Klinkt als teveel water... Was het echt hard overgeven, rugspieren helemaal samentrekken en veel water eruit? Want dan heb je gewoon teveel water gedronken.. Klik om te vergroten... Het ging zo snel, weet het niet precies. Kwam wel veel water uit en had daarna wel last van me rug... De tweede keer had ik ook veel water gedronken, maar toen had ik geen opgezwollen gezicht en ook niet kotsen. Waarom ik het vooral zo raar vind, is omdat het zo plotseling op kwam en eigenlijk pas toen alles al zo goed als uitgewerkt was. Ik was ook niet misselijk. Die vriendin neemt wat vaker een pilletje en drinkt er eigenlijk altijd alcohol bij, zij heeft normaal nooit ergens last van. En zij had niet veel water gedronken. Zij had eerst alleen het gevoel dat ze moest overgeven, maar het lukt niet. Ook had ze toen ook ineens erge hoofdpijn. underworld zei: kan verschillende oorzaken hebben, maar waarschijnlijk omdat je teveel vocht gedronken had. heb dat ook al een keer gehad. plus het feit dat alcohol je lichaam uitdroogt en mdma ook, kan ook een van de oorzaken zijn. Klik om te vergroten... Die eerste keer weet ik zeker dat het door de alcohol kwam, ik had echt te veel gedronken, anderhalve pil die best heftig was en dan ook nog eens de eerste keer. Toen was ik ook echt misselijk en voelde ik het opkomen. De laatste keer maar 3 drankjes en bijna 10 uur voor al dat gedoe, dus dat kan ik me gewoon niet voorstellen...."
"caatje zei: Je hebt het over pilletjes fijn stampen en over capsules...wat zit er in die capsules? Klik om te vergroten... In die capsules zit mdma. Paar vrienden hebben laatst zelfde combo ingenomen en zij hadden nergens last van. Ik denk dan toch dat we gewoon teveel water hebben gedronken. Met oud en nieuw moeten we gewoon beter rekening houden met wat en hoeveel we drinken. Bedankt voor alle reacties."