Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"---"
"Kxtel zei: als ik jou was zou ik een halve gram halen, elk uur 2 lijntjes er uit leggen in totaal iets van 6 ofzo.. en er 1 avond van genieten en daarna nooit meer kopen of gebruiken.. je wilt niet een coke habit krijgen! maar uiteraard , veel plezier ervan Klik om te vergroten... hmm straks kan ik niet meer zonder haha"
"nou ik heb het toch geprobeerd! ik heb er opzich niet zo heel veel van gemerkt! wel dat me mond en tong een beetje verdoofd waren, was een lekker gevoel!! waarschijnlijk was het toch te weinig... ik weet nog niet of ik het weer ga doen"
"het is misschien een hele domme vraag maar jullie weten het vast wel... of dat je dunne shit van dat spul krijg haha"
"Nick de Neger zei: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml http://www.jellinek.nl/drugsvoorlichtin ... ng&r=2&s=5 Dat is voorlopig wel weer even genoeg Als je daarna nog vragen hebt kan je weer terug komen Klik om te vergroten... ik kom toch nog even terug om je te bedanken tnx!"
"-----"
"Ellesdee zei: heel apart Klik om te vergroten... je zal er maar last van hebben"