Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"s avonds tijdens t stappen uiteraard al aardig beschonken van de genoogdigde glaasjes bier is t geen vreemde situatie voor mij om ff naar buiten te lopen om ff een flinke japer uit t pakketje te nemen. Maar toch altijd even de hoek om lopen want het is niet de bedoeling dat mijn schandalige en beschamende cocaine gebruik gezien gaat worden jan en alleman . Hou dat liever voor me eige. Of dat uiteraard pietje met de lange neus t pakketje in de peiling krijgt want die gasten zijn er niet vies van om t pakketje (met twee kleine puntjes natuurlijk ) voor eige gebruik te nemen Dus wel in t openbaar maar niet in t volle zicht. Maar wat zal ik trots op mezelf zijn als ik ook deze sitauties heb weten overwinnen. Dat wordt voor mij de komende periode ook echt geen kroegjes en gezellige thuis feestjes want zonder alcohol en zonder coke zal t voor mij geen feestje zijn. Maak t me dan moeilijk en vergroot ik dan de kans om toch weer de fout in te gaan."
"Ja mijn situatie is ook wel ongeveer t zelfde. En ga ook voor de derde keer de poging aan om te kappe met die zooi. Maar t is belangrijk voor mij geweest om bewust te worden van mijn eige situatie waar ik in zit. En t durven te bekennen dat ik toch wel iets aan me matig coke gebruik moet doen. Want voor mij is t tijd om er werk van te maken om hopelijk toch wel ooit een leven te kunnen leiden zonder elke weekend weer uren lang te snuive ohne ende. En de gevolgen van verwaarlosing van de normale dag in planning is ook wel een negatieve kant aan t verhaal. Waardoor ik me werk vaak genoeg zelf naar de klote heb geholpen. Maar de onzekerheid vreet zo erg aan mij! Weet dat de kans bestaat dat ik weer terug ga vallen. En me zelf beeld. . en me gevoel van succesvol zijn .. Maar waar een wil is daar is ook een weg. Alleen een weg wat ik nog nooit helemaal uit ben gelopen en uit eindelijk me voor oogde doel / doelen dus ook niet waar heb kunnen maken. Dus ben ik ook toch wel weer teleur gesteld in mezelf en soms zo vaak de situatie door dacht en mogelijke oplossingen toe gepast. Maar t maakt t allemaal nog moeilijker omdat ik er nog altijd van geniet. Zo graag als k t gebruik... zo graag gebruik k t ook weer niet. Zwart / wit Goed/ slecht . Zo tegenstrijdig van elkaar~!! Maar hoe makkelijk t ook klinkt .. terwijl ik zelf misschien wel dieper in de shit zit als jouw.. ik probeer altijd positief in t leven te blijven staan. En misschien helpt dat samen met een manier van behandel wijze jouw ook weer op t rechte spoor te krijgen. Ik ga er wederom weer alles aan doen om me manier van vrije tijds besteding met een andere ' hobby' op te vullen. Totaly WASTED!!"
"Denk dat t ook echt zo in elkaar zit YETI . Ben nu ook intensief bezeig met een hulp programma. Wil me eige idd weer terug vinden. Gelukkig dat ik niet elke dag aan de coke zit. En een leuk flatje heb en ook een leuke baan heb. Maar die weekendjes zijn voor mij ook erg slopend. En t gaat dan non stop door. Van vrijdag avond t/m zondag avond. Soms zonder te slapen. En dat elk weekend weer. Maar ik ga wederom me best doen. En hopelijk kan ik na een aantal maanden t voor elkaar krijgen om een leven met minder coke te bruiken hebben. Of misschien wel zonder coke gebruik. Maar alles rustig aan :P"
"idd aan t einde van de soms lang durende marathon wordt ik ook beetje ongemakkelig in me doen. Dan is t materiaal ook op en kom ik een zeer trieste roes uit en wil alleen nog maar in me bedje liggen en lang slapen. Maar ik heb me vaker para gemaakt en kon die gedachte gang dan niet los laten. Maar dat was eigelijk in t begin periode van t coke gebruik. Nu tegenwoordig praat ik mezelf in dat ik mezelf gek maak en dat de coke daarvan de oorzaak is. En dat ik normaal in nuchtere toe stand ook niet paranoia eraan ben. Dus dat ik de op dat moment trieste mindplaying zelf kan onder drukken en t van me af kan zetten. Zo van ; ' jij maakt mij niet gek .. maar ik maak jouw wel gek' Maar genoeg alcohol drinken en wat easy thinking en dan met een gematigde snelheid snuiven geeft mij t ultieme gevoel van goed eraan zijn. Misschien dat je in korte tijd te veel snuift? Zo heb ik mezelf nog altijd weten te beschermen voor een aantal algemene mogelijke gevolgen van t cocaine zoals bijvoorbeeld belanden in een psygose. Maar gewoon niet meer snuiven zal t al allemaal niet zo ver laten komen lijkt mij. En ik ben me zelf dan ook warm aan t stomen (voor de derde poging) de coke lang zaam maar zeker geen wekelijkse bezigheid meer te laten worden. En ooit ( wat voor mij denk ik echt een hard gevecht gaat worden ) een clean leven te leide."
"jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj"