Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Cheiron, ik wil je bedanken voor je bijdragen hier. Ik lees ze met grote interesse en heb er veel aan. Ik heb een aantal keren meegedaan aan Daime-achtige ceremonies van een spiritueel centrum, maar na jouw bijdragen gelezen te hebben, heb ik besloten om ook eens naar Amsterdam-Noord te gaan. Ik begrijp nu door jouw heldere uitleg wat het verschil is tussen de verschillende ceremonies. Op de site van de Céu da Santa Maria werd me dat niet helemaal duidelijk. Ik herken me heel erg in wat jij zegt over het belang van het ritueel en het zingen. De eerste keren irriteerde dat me enorm, maar daar denk ik nu anders over. De enige bedenking die ik heb, is het roken van marihuana, omdat ik daarvan al out ga zonder Daime, laat staan mét. Rookt iedereen tijdens de ceremonie, is het verplicht?"