Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lysergine25 zei: het aantal lumens = de lichtintensiteit en de warmte kleur aangeduid in K. Klik om te vergroten... Lichtintensiteit wordt uitgedrukt in LUX en heeft niets maar dan ook niets te maken met de kleurtemperatuur. (de kleurtemperatuur wordt wel aangeduid in graden Kelvin) Je kan geen planten laten bloeien onder spaarlampen. Een spaarlamp is juist hetzelfde als een TL-lamp alleen in een compacter formaat gegoten. Het zijn gasontladingsbuizen. Je kan deze niet gebruiken om te kweken. Er zijn een aantal kweeklampen die verkocht worden als spaarlampen en er zo wel een beetje uitzien, maar deze werken niet zoals echte spaarlampen werken. (spaarlampen produceren niet zichtbaar licht waardoor er een een stof wordt aangebracht aan het glas die het licht wel omzet. bv: xeon.) Maar zulke lampen zijn duur in aankoop en zijn volgens mij enkel nuttig als je een grootte plantage hebt."
"qdfsd"
"Hoi, na lang te zoeken en niks te vinden wend ik me tot jullie. Weet er iemand wat de schadelijke effecten zijn van ether op het lichaam? Het is slecht voor de nieren en lever, voor de zachte weefsel delen aan de mond en neus is het ook nogal slecht. En ik heb hier een paar keer gelezen dat het ook slecht is voor je hersens. Hoe slecht? Te vergelijken met een avondje doordrinken? Greetz"
"Hallo, m'n vraag was of het mogelijk is om de zaden die je bv bij azarius en andere shops kan kopen kan platnen om er bloemen uit te krijgen? En of ze geschikt zijn om binnen te zetten in een kamer. En of dat het mogelijk is om zaden uit de planten te verkrijgen en met deze dant e trippen. Greetz"